პროექტი

1.პროექტის სახელწოდება:წყალი
2.პროექტის მთავარი  იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:დავიცვათ წყალი დაბინძურებისაგან,
გამოვიყენოთ საჭიროებისამებრ და ეკონომიურად.
3.პროექტის აქტუალობა:სასმელი წყლის სისუფთავე ჯანმრთელობის გასაღებია.
4.პროექტის მიზნები:მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ წყალთან მეგობრული და
მზრუნველობითი დამოკიდებულება-პასუხისმგებლობის გრძნობა გამომდინარე მათი
ჩართულობიდან წყლის დაცვისა და სუფთად შენარჩუნების პროცესში.
ურთიერთთანამშრომლობის უნარი.
გამოუმუშავდებათ კვლევის უნარი
მოსწავლეები შეძლებენ მსჯელობას ადამიანის საქმიანოვბის დადებითი და უარყოფითი
 გავლენის შესახებ .
ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციებს და დაამუშავებენ


5.მონაწილეთა ასაკი:12-14წელი
6.ვადები/ხანგრძლივობა:მაქსიმუმ 1თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:~
საკუთარი ძალებით ცდების ჩატარება
სასმელების (საბავშვო კოქტეილების) მომზადება წყლის ბაზაზე.
სხვადასხვა წყაროებიან წყლის ნიმუშების აღება და ლაბორატორიულად
გამოკვლევა
ზღვის წყლისგან დისტილაციის მეთოდით სასმელი წყლის მიღება.
წყლის გასუფთავების ხერხების მოძიება.
ფილტრის მოდელის დამზადება
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ლაბორატორიული ჭურჭელი.
დისტილაციის აპარატი
ექსკურსია და გასეირნება წყლის წყაროების სათავეებთან ასევე მდინარეებთან და
ზღვაზე გასვლა
ნახატების შექმნა
ცხრილებისა და პიქტოგრამების დამუშავება
ვიდეორგოლებისა და ანიმაციური სლაიდშოუების შექმნა


9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
ექსკურსია და გასეირნება წყლის წყაროების სათავეებთან ასევე
მდინარეებთან და ზღვაზე
გასვლა
ლაბორატორიებში სტუმრობა.ცდებში მონაწილეობის მიღება
მოქმედება შემდეგი ნაბიჯების მიხედვით:
წყალი როგორც საციცოცხლო მნიშვნელობის კოპმპონენტი არა მარტო ადამიანის
არამედ სხვა ცოცხალი ორგანიზმებისათვისაც
წყალი ,როგორც სატრანსპორტო საშუალება
წყალი ჰიგიენის განუყოფელი ნაწილი
წყალი კულინარიის განუყოფელი ნაწილი
10)საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი;
ქიმიასთან,
გეოგრაფიასთან,ბიოლოგიასთან,მათემატიკასთან,ხატვასა და ხელოვნებასთან
11)პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი):ლილი პაქსაძე
12)ხელმძღვანელ;ის ელ.ფოსტა:lilipaksadze1974@gmail.com

13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: https://lilipaksadze.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ჩემი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა თემაზე,,:სწავლის მოტივაციის ამაღლება ბუნებისმეტყველებასა და ბიოლოგიაში დაწყებითი და საბაზო საფეხურის მოსწა...